Let op: Vanaf 1 februari a.s. zijn wij niet meer via ons oude telefoonnummer bereikbaar! Vanaf deze datum kunt u ons enkel nog via het huidige telefoonnummer 0174-724000 bereiken. 


Op deze pagina kunt u inloggen op het klantenportaal, waarvoor u van ons een inlognaam heeft ontvangen.

U heeft vervolgens toegang tot verschillende gebruikershandleidingen en specifieke handleidingen met betrekking tot de software, maar ook de updates van de software met de bijbehorende installatie handleiding en releasenotes.

Heeft u een vraag over de software, dan kunt ook eventueel kijken bij de veelgestelde vragen sectie. Wellicht staat het antwoord ertussen.

Komt u er met de handleiding of de veelgestelde vragen niet uit, dan kunt u contact opnemen met de helpdesk. Bij voorkeur doet u dit door een e-mail te sturen naar , voorzien van het onderwerp van uw vraagstelling en het liefst uiteraard de vraag zelf, mogelijk voorzien van voorbeelden en/of schermafdrukken. Op deze manier kunnen wij uw vraag sneller doorsturen naar de juiste medewerker en wordt u sneller geholpen.

Support 

Klik op de supporttool hieronder op aanwijzing van onze medewerkers:

 

Logmein Teamviewer

 

Informant vraagt uw hulp

Informant groeit en om u als klant nog beter te kunnen assisteren, vragen wij uw hulp bij het volgende.

Wij hebben een vacature voor een (Junior) Consultant / Productspecialist. U kent Informant goed en wellicht kent u iemand in uw omgeving die op zoek is naar een dergelijke functie en die goed bij ons bedrijf zou passen. Wij zouden uw medewerking zeer op prijs stellen.

De volledige vacature en aanvullende informatie is te vinden op de website onder de knop Vacatures of Klik hier om direct naar de vacature te gaan.